Totolijo.pl

Moja forma ekspresji:-)

Na wakacje z przyczepą

2 min read

Niezwykle długo poszukiwaliśmy ze znajomymi interesującego sposobu spędzenia urlopu. Wiele razy słyszeliśmy o przyczepach kempingowych, zatem sami zadecydowaliśmy sprawdzić tę metodę wycieczkowania.

Wkład wynajmu samego kempingu to wcale nie tak wysoki koszt, opłata, zważając na ich jakość i oszczędzone na noclegach Korzystnie zwrócić uwagę na kempingi wiodących marek jak chociażby przyczepy kempingowe Tabbert. Ta firma posiada w swojej ofercie wielorakie kempingi, od małych, przez średnie, po takie naprawdę wielkie i pakowne. Poza tym akcesoria do kamperów w takim pojeździe są dziś wyjątkowo ekskluzywne. Bez problemu możemy zlokalizować tam często funkcjonalne, ogromne posłania czy też wysokiej klasy osprzęt do gotowania.

Wczasy w przyczepie zorganizowaliśmy na jednym z pól na wschodzie Hiszpanii. Urlop na kempingu był raczej tani w porównaniu do cen, pensjonatów w tamtej lokalizacji. Poznaliśmy na wczasach wielu interesujących podróżujących zafascynowanych taką formą w takim sposobie urlopowania. Mieliśmy sposobność dowiedzieć się od nich wiele nt. ekstremalnych miejsc i zabytków, o których nie nadmieniają ulotki. W dodatku całkowita mobilność a także poczucie niezależności, które gwarantował nam własny dom na kółkach jest doświadczeniem znakomitym.

Przed rozpoczęciem podróży musimy także niesamowicie szczegółowo sprawdzić stan techniczny auta. Pakując ładunki do przyczepy kempingowej, trzeba ułożyć je w niej w miarę możliwości równomiernie. Niezaprzeczalnie przed rozpoczęciem podróży do wybranej destynacji musimy zobaczyć, pod jakim adresem dokładnie będziemy mieli możliwość parkować przez dłuższy czas wspólnie z własnym lokum. Nie na wszystkich polach przecież jest to możliwe.